Časté dotazy
POSÍLÁTE I NA SLOVENSKO?
Ano, na Slovensko posíláme! Navíc, naše stránka umožňuje přepnutí měny na eura a platbu na účet ve slovenské bance. Doprava na Slovensko i do České republiky je ZDARMA! V případě zájmu o doručení zboží do jiné země nás neváhejte kontaktovat na: info@enamou.cz a domluvíme se.
…
…
JAK MŮŽU ZAPLATIT ZBOŽÍ?
Aktuálně je jediný možný způsob platby – bankovní převod. Po předchozí domluvě, v případě převzetí zboží osobně, lze platit i v hotovosti.
…
KDY MI DORAZÍ OBJEDNÁVKA?
Objednávky, které obsahují všechny položky skladem, posíláme ve všedních dnech do 1-2 dnů od přijetí platby. Většinou se snažíme zboží odeslat ještě v den přijetí platby. V případě, že je zboží označeno „na objednávku“, tak Vás budeme obratem informovat o nejbližším možném termínu dodání, nejpozději však do 14 dní.
…
JAK MI BUDE ZBOŽÍ DORUČENO?
Zboží bude doručeno dle Vámi zvoleného způsobu dopravy. Aktuálně jsou možné způsoby doručení:
- Česká pošta – Balík do ruky (99 Kč)
- CZ Zásilkovna – doručení do Z-Pointu, Z-Boxu nebo AlzaBoxu – ZDARMA
- CZ Zásilkovna – doručení domů na adresu (59 Kč)
- SK Zásilkovna – doručení do Z-Pointu, Z-Boxu nebo AlzaBoxu – ZDARMA
- SK Zásilkovna – doručení domů na adresu (4 €)
O doručení zboží budete informováni přepravcem prostřednictvím e-mailu nebo telefonu. V případě, že Vám daný způsob nevyhovuje, napište nám a domluvíme se na odeslání jinou přepravní společností.
…
CO MUSÍM ZKONTROLOVAT PŘI PŘEVZETÍ ZÁSILKY?
Jste oprávněni prohlédnout si zásilku ještě před jejím převzetím. Pokud zjistíte známky poškození obalu, můžete jeho převzetí odmítnout. Každopádně o této skutečnosti neprodleně informujte nás (info@enamou.cz) i dopravce. Pokud zjistíte rozdíly mezi údaji ve faktuře a dodaným zbožím, neprodleně nás o těchto rozdílech (nejpozději do 24 hodin) informujte ať můžeme sjednat nápravu
…
CO KDYŽ MI ZBOŽÍ NEBU SEDĚT? (Výměna a vrácení zboží)
Zboží, které jste si v našem internetovém obchodě objednali, můžete bez udání důvodu nejpozději do 14 dnů po obdržení vyměnit nebo vrátit, a to v souladu s našimi obchodními podmínkami. Můžete proto nakupovat naprosto bez obav. Před výměnou zboží je vhodné nás kontaktovat e-mailem (info@enamou.cz), aby bylo možno domluvit podrobnosti.
Pokud se rozhodnete pro výměnu nebo vrácení zboží, je nutné dodržet tyto základní podmínky:
- Musí být neprané, nenošené a s původní cedulkou a obalem.
- Zboží nesmí být nijak poškozeno.
- Spolu se zbožím je potřeba zaslat i originál dokladu, tzn. fakturu – daňový doklad, popř. dodací list a vyplněný formulář pro vrácení zboží.
- Poštovné hradí zákazník (neposílat na dobírku). Pokud nám bude balík poslán na dobírku, nemůžeme jej přijmout.
- Vyměněné zboží nebo peníze Vám pošleme ihned po obdržení balíku s vráceným zbožím, pokud budou splněny podmínky v bodech 1 a 2 tohoto odstavce.
- Zboží prosím zasílejte na adresu: ENAMOU, Nikola Pálešová, Na Poříčí 1199, Frýdek-Místek, 738 01.
DALŠÍ ODSTAVEC
CO KDYŽ ZBOŽÍ, KTERÉ JSEM SI OBJEDNAL, NENÍ SKLADEM?
E-shop je aktualizován přibližně každou hodinu, i tak se ale teoreticky může stát, že pokud máme skladem poslední 1 ks zboží a objednají jej dva zákazníci najednou, nebude pro druhého již k dispozici. Totéž může nastat v případě kdy je poslední kus sice skladem, ale připraven v předchozí zásilce a dosud neexpedován. Pokud nastane taková situace, budeme Vás kontaktovat telefonicky a domluvíme se na řešení.
…
JAK MÁM ŘEŠIT PŘÍPADNOU REKLAMACI ZBOŽÍ?
Pokud doručené zboží není v pořádku, případně se při jeho používání projevila vada v rámci dvouleté záruční lhůty, můžete jej samozřejmě reklamovat.
Před reklamací zboží je vhodné nás kontaktovat e-mailem (info@enamou.cz), aby bylo možno domluvit podrobnosti.
- Zboží zabalte a odešlete společně s vyplněným reklamačním formulářem na naši adresu: Na Poříčí 1199, Frýdek-Místek, 738 01
- Jakmile k nám položka dorazí a bude zkontrolována a reklamace bude uznaná, vrátíme Vám peníze tím způsobem, který byl dříve vybrán jako způsob platby. Vyřízení reklamace může trvat až 30 dnů.
…
JAKÉ OSOBNÍ ÚDAJE VYŽADUJETE A JAKÁ JE JEJICH OCHRANA?
- Od zákazníka vyžadujeme pouze nezbytně nutné základní údaje, které jsou potřebné k vyřízení vlastní objednávky. Nevyžadujeme žádná rodná čísla apod. Prakticky stačí uvést pouze jméno, adresu, telefonní číslo a e-mail, abychom věděli, kam zásilku odeslat, a kde je možno konzultovat případné nejasnosti.
- Veškeré osobní údaje poskytnuté zákazníkem jsou maximálně chráněny před zneužitím, jsou využívány výhradně pro komunikaci se zákazníkem a nejsou poskytovány žádné třetí straně. Viz. Prohlášení o ochraně osobních údajů.
…
MÁTE DALŠÍ DOTAZY? NENAŠLI JSTE, CO JSTE HLEDALI? OZVĚTE SE NÁM.