Časté dotazy

 

POSÍLÁTE I NA SLOVENSKO?

Ano, na Slovensko posíláme! Navíc, naše stránka umožňuje přepnutí měny na eura a platbu na účet ve slovenské bance. Doprava na Slovensko i do České republiky je ZDARMA! V případě zájmu o doručení zboží do jiné země nás neváhejte kontaktovat na: info@enamou.cz a domluvíme se.

JAK MŮŽU ZAPLATIT ZBOŽÍ?

Aktuálně je jediný možný způsob platby – bankovní převod. Po předchozí domluvě, v případě převzetí zboží osobně, lze platit i v hotovosti.

KDY MI DORAZÍ OBJEDNÁVKA?

Objednávky, které obsahují všechny položky skladem, posíláme ve všedních dnech do 1-2 dnů od přijetí platby. Většinou se snažíme zboží odeslat ještě v den přijetí platby. V případě, že je zboží označeno „na objednávku“, tak Vás budeme obratem informovat o nejbližším možném termínu dodání, nejpozději však do 14 dní.

JAK MI BUDE ZBOŽÍ DORUČENO?

Zboží bude doručeno dle Vámi zvoleného způsobu dopravy. Aktuálně jsou možné způsoby doručení:

O doručení zboží budete informováni přepravcem prostřednictvím e-mailu nebo telefonu. V případě, že Vám daný způsob nevyhovuje, napište nám a domluvíme se na odeslání jinou přepravní společností.

CO MUSÍM ZKONTROLOVAT PŘI PŘEVZETÍ ZÁSILKY?

Jste oprávněni prohlédnout si zásilku ještě před jejím převzetím. Pokud zjistíte známky poškození obalu, můžete jeho převzetí odmítnout. Každopádně o této skutečnosti neprodleně informujte nás (info@enamou.cz) i dopravce. Pokud zjistíte rozdíly mezi údaji ve faktuře a dodaným zbožím, neprodleně nás o těchto rozdílech (nejpozději do 24 hodin) informujte ať můžeme sjednat nápravu

CO KDYŽ MI ZBOŽÍ NEBU SEDĚT? (Výměna a vrácení zboží)

Zboží, které jste si v našem internetovém obchodě objednali, můžete bez udání důvodu nejpozději do 14 dnů po obdržení vyměnit nebo vrátit, a to v souladu s našimi obchodními podmínkami.  Můžete proto nakupovat naprosto bez obav. Před výměnou zboží je vhodné nás kontaktovat e-mailem (info@enamou.cz), aby bylo možno domluvit podrobnosti.

Pokud se rozhodnete pro výměnu nebo vrácení zboží, je nutné dodržet tyto základní podmínky:

  1. Musí být neprané, nenošené a s původní cedulkou a obalem.
  2. Zboží nesmí být nijak poškozeno.
  3. Spolu se zbožím je potřeba zaslat i originál dokladu, tzn. fakturu – daňový doklad, popř. dodací list a vyplněný formulář pro vrácení zboží.
  4. Poštovné hradí zákazník (neposílat na dobírku). Pokud nám bude balík poslán na dobírku, nemůžeme jej přijmout.
  5. Vyměněné zboží nebo peníze Vám pošleme ihned po obdržení balíku s vráceným zbožím, pokud budou splněny podmínky v bodech 1 a 2 tohoto odstavce.
  6. Zboží prosím zasílejte na adresu: ENAMOU, Nikola Pálešová, Na Poříčí 1199, Frýdek-Místek, 738 01.

DALŠÍ ODSTAVEC

CO KDYŽ ZBOŽÍ, KTERÉ JSEM SI OBJEDNAL, NENÍ SKLADEM?

E-shop je aktualizován přibližně každou hodinu, i tak se ale teoreticky může stát, že pokud máme skladem poslední 1 ks zboží a objednají jej dva zákazníci najednou, nebude pro druhého již k dispozici. Totéž může nastat v případě kdy je poslední kus sice skladem, ale připraven v předchozí zásilce a dosud neexpedován. Pokud nastane taková situace, budeme Vás kontaktovat telefonicky a domluvíme se na řešení.

JAK MÁM ŘEŠIT PŘÍPADNOU REKLAMACI ZBOŽÍ?

Pokud doručené zboží není v pořádku, případně se při jeho používání projevila vada v rámci dvouleté záruční lhůty, můžete jej samozřejmě reklamovat.

Před reklamací zboží je vhodné nás kontaktovat e-mailem (info@enamou.cz), aby bylo možno domluvit podrobnosti.

  1. Zboží zabalte a odešlete společně s vyplněným reklamačním formulářem na naši adresu: Na Poříčí 1199, Frýdek-Místek, 738 01
  2. Jakmile k nám položka dorazí a bude zkontrolována a reklamace bude uznaná, vrátíme Vám peníze tím způsobem, který byl dříve vybrán jako způsob platby. Vyřízení reklamace může trvat až 30 dnů. 

JAKÉ OSOBNÍ ÚDAJE VYŽADUJETE A JAKÁ JE JEJICH OCHRANA?

  1. Od zákazníka vyžadujeme pouze nezbytně nutné základní údaje, které jsou potřebné k vyřízení vlastní objednávky. Nevyžadujeme žádná rodná čísla apod. Prakticky stačí uvést pouze jméno, adresu, telefonní číslo a e-mail, abychom věděli, kam zásilku odeslat, a kde je možno konzultovat případné nejasnosti.
  2. Veškeré osobní údaje poskytnuté zákazníkem jsou maximálně chráněny před zneužitím, jsou využívány výhradně pro komunikaci se zákazníkem a nejsou poskytovány žádné třetí straně. Viz. Prohlášení o ochraně osobních údajů.


MÁTE DALŠÍ DOTAZY? NENAŠLI JSTE, CO JSTE HLEDALI? OZVĚTE SE NÁM.

x